2019-2020 Eğitim-öğretim yılı bahar dönemi sonu itibariyle mezun durumda olmayan öğrenciler için bu yıl staj yapma zorunluluğu bulunmamaktadır.

Bu öğrenciler stajlarını proje/ödev yöntemi ile yapamazlar. Üniversitemiz Senato Kararları doğrultusunda, sadece mezun durumunda olan öğrencilerimiz bu yönteme başvurabilir.

Mezun durumda olmayan öğrencilerimiz, yalnızca kendi istekleri ile tüm risk ve sorumlulukları kabul ederek staj yapabilirler.

Bu öğrencilerimizin aşağıda belirtilen ıslak imzalı bir staj beyan dilekçesi, kimlik fotokopisi ve doldurularak onaylatılmış staj belgeleri ile en geç staj başlamasına 10 gün kala şahsen veya posta/kargo yoluyla başvurmaları gerekmektedir.

Bu süreçte öğrencilerimizin gerekli aşamaları daha sağlıklı yürütmeleri için aşağıda tabloda yer alan staj danışmaları ile iletişimde kalmaları önelidir

Başvuru posta adresi: Şuhut Meslek Yüksekokulu, Afyon Cad. No:69 Şuhut/Afyonkarahisar adresine kargo ile göndermelidir. (Öğrencilerimiz belgelerini PTT kargo ile 503483294 sözleşme numarası ile indirimli gönderebilir)

Staj Beyan Dilekçesi

Staj Başvuru Formu

Bizlere ulaşan evraklar ilgili alanlar doldurulduktan sonra tekrar öğrenciye gönderilecektir. Evraklar PTT kargo firması ile ödemeli olarak geri gönderilecektir. Öğrenci tarafından farklı bir adres belirtilmediği takdirde kargo öğrencinin sistemdeki adresine gönderilecektir. Belgelerin farklı bir adrese gönderilmesi istenirse öğrenci tarafından mutlaka belirtilmeli ve adres evraklara eklenmelidir. Bu konuda sorumluluk öğrenciye aittir.

Bu öğrencilerimiz 6 Temmuz 2020 tarihi itibariyle stajlarına başlayabileceklerdir. Posta ve kargo başvurularında meydana gelebilecek kaybolma ve gecikmelerden öğrencilerimiz sorumludur.

Staj yapacak öğrencilerimiz staj yaparken doldurmaları gereken staj defterlerini AKÜ Kitap Satış Bürosundan elden alabileceği gibi, internet üzerinden N11 sitesinden https://urun.n11.com/bilgisayar-kitaplari/staj-defteri- P357892823 alabilirler.

 

Staj Danışmanları DAHİLİ
Gıda Teknoloji Öğr. Grv. Songül Uçar sucar@aku.edu.tr 3183
Laborant ve Veteriner Sağlık Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Durmuş idurmus@aku.edu.tr 3174
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Öğr. Grv. Kübra Uyar kkilicaslan@aku.edu.tr 3173
Reklamcılık Öğr. Grv. Banu Zencir bzencir@aku.edu.tr 3180

2019-2020 ÖĞRETİM YILI STAJ BAŞLAMA VE BİTİŞ TARİHLERİ

Staj Başlama Tarihi 30 İş Günü Haftada 6 Gün (Cumartesi çalışan iş yeri) 30 İş Günü Haftada 5 Gün (Cumartesi çalışmayan iş yeri)
6 Temmuz 2020 13 Ağustos 2020 19 Ağustos 2020

 

STAJ BAŞVURUSU İÇİN SIRASIYLA YAPILMASI GEREKENLER

– Öğrencilerimiz staj başvuru formunu suhutmyo.aku.edu.tr web sitemizden formlar kısmından veya staj defterinden temin edilebilir.

– Staj beya dilekçesi eksiksiz doldurup imzalanmalıdır.

– En az 3 adet staj başvuru formu (fotoğraflı) eksiksiz doldurulmalıdır.

– Staj yapılan yerin onayı: İşveren veya yetkilinin imza ve kaşesi mutlaka olmalıdır.

– 2019 – 2020 Eğitim Öğretim Yılında staj yapacak öğrencilerin; staj yapacakları iş yerine onaylatmaları gereken zorunlu staj formlarını en geç staj başlamasına 10 gün kala teslim etmeleri gerekmektedir.

– Öğrencilerimiz staj defterini üniversitemiz kitap satış bürosu AKÜ Camii Kamil Miras Külliyesinden veya

https://urun.n11.com/bilgisayar-kitaplari/staj-defteri-P357892823 internet adresinden temin edebilirler.

– Öğrencilerimiz stajlarını tamamladıktan sonra eğitim-öğretim yılı başlamasından itibaren en geç 3 hafta içerisinde “Staj Başarı Formu” ile “Staj Defterini” staj danışmanı öğretim elemanlarına “staj bilgi formlarını” ise (Ek-4) Öğrenci İşleri Bürosuna teslim etmek zorundadır.

Staj duruları ile ilgili yeni güncellemeler ve bilgiler eklenebileceği için öğrencilerimizin web sitemizi takip etmeleri ve staj danışmanları ile iletişimde kalmaları önemlidir.

01 Haziran 2020, Pazartesi 1761 kez görüntülendi